Despre mine

 

IULIANA FŰLAS, Psiholog Clinician, Psihoterapeut Integrativ, Psihopedagog  Tel: 0723.08.10.70

 

IULIANA FŰLAS, psiholog, psihopedagog, logoped, pictor, terapeut Theta Healing, psiholog clinician, psihoterapeut integrativ cu drept de libera practica, inscris in Registrul Unic al Psihologilor din Romania. Membru al Colegiului Psihologilor din Romania. Cabinetul de psihologie clinica este autorizat de Comisia de Psihologie Clinica si Psihoterapie din Romania. Toate serviciile psihologice se realizeaza cu respectarea prevederilor Codului etic si deontologic al profesiei de psiholog si a Legii nr.213/2004.

Pentru mai multe detalii te rog sa ma contactezi aici.

Studii

Licenta in psihologie – Universitatea Ovidius Constanta – Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei.Licenta in psihopedagogie speciala – Universitatea Ovidius Constanta -Facultatea Psihologie si Stiinte ale Educatiei.
Licenta in managementul financiar contabil – Universitatea Spiru Haret Constanta – Facultatea de management financiar contabil.
Curs in contabilitate – Camera de Comert Industrie si Navigatie Constanta.
Comitetul de Cultura si Educatie – Scoala Populara de Arta, sectiunea Pictura – 3 ani.
Master – Psihodiagnoza complexa a personalitatii – Universitatea Ovidius Constanta – Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei.
Master – psihologie sportiva – Universitatea Ovidius Constanta – Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei.
Master – Psihoterapie Integrativa (formare romano-britanica)- Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa Bucuresti.(5 ani)
Membru al Colegiului Psihologilor din Romania
Psiholog clinician, autonom – atestat acordat de Colegiul Psihologilor din Romania.
Psihoterapeut cu specializarea, Psihoterapie Integrativa, la Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa (A.R.P.I).
Terapeut Theta Healing (tehnica de vindecare psihica si fizica, ce foloseste aplicarea practica a fizicii cuantice) – Instructor C. Hlusak , Las Vegas SUA.
Psihopedagog
Pictor

 

COMPETENTE IN DOMENIILE PSIHOLOGIEI CLINICE

1. Diagnostic si evaluare clinica:

(a) investigarea si psihodiagnosticul tulburarilor psihice si al altor conditii de patologie care implica in etiopatogeneza mecanisme psihologice;
(b) evaluarea starii de sanatate mentala, in limita competentei psihologului, ca preconditie pentru desfasurarea unor activitati care impun prin lege examinare psihologica (ex. testarea profesorilor, a functionarilor publici etc.);
(c) evaluare cognitiva si neuropsihologica;
(d) evaluare comportamentala;
(e) evaluare bio-fiziologica (ex. prin proceduri de bio-feedback);
(f) evaluare subiectiv-emotionala;
(g) evaluarea personalitatii si a mecanismelor de coping / adaptare / defensive;
(h) evaluarea unor aspecte psihologice specifice cuplului, familiei sau altor grupuri;
(i) evaluarea contextului familial, profesional, social, economic, cultural in care se manifesta problemele psihologice;
(j) evaluarea gradului de discernamant al persoanelor;
(k) evaluarea dezvoltarii psihologice;
(l) alte evaluari in situatii care implica componente psihologice.

2. Interventie/asistenta psihologica:

(a) educatie pentru sanatate, promovarea sanatatii si a unui stil de viata sanatos (ex. prin preventie primara si secundara);
(b) interventii specifice pentru persoanele cu nevoi speciale [aria psihopedagogiei speciale in conditii de psihopatologie (ex. logopedie):;
(c) consiliere si terapie suportiva;
(d) consilierea in situatii de criza si asistenta bolnavilor terminali;
(e) optimizare si dezvoltare personala, autocunoastere;
(f) terapii de scurta durata focalizate pe problema, preventie tertiara, recuperare si reeducare (individuale, de grup, cuplu si familie);
(g) terapii standard de relaxare si sugestive;
(h) consiliere (ex. prin tehnici comportamentale) specifica obiectivelor medicale (ex. cresterea aderentei la tratament, modificarea stilului de viata, pregatire preoperatorie, preventie tertiara in cadrul bolilor cronice etc.);
(i) managementul conflictului, mediere si negociere.

3. Cercetare.

4. Educatie si training (formare profesionala).

 

COMPETENTE IN PSIHOTERAPIE INTEGRATIVA

STANDAREDE DE FORMARE conform legii 214/2004

A) Formarea teoretică de bază (600 de ore)

Obiective:
– însuşirea de cunoştinţe formative teoretice de bază prin studiul tehnicilor de psihoterapie şi prin aplicaţiile practic efectuate pentru dobândirea aptitudinilor necesare în practica psihotrapeutică;
– însuşirea noţiunilor de etică şi deontologie, a aspectelor legislative necesare practicii psihoterapeutice.

1. Introducere în psihoterapia integrativă (80 de ore)
2. Psihopatologie – DSM (40 de ore)
3. Tehnici şi metode în psihoterapie integrativa (220 de ore)
3.1. Integrarea elementelor de psihologie clinica si proceduri T.C.G .(40 de ore)
3.2. Integrarea tehnicilor de hipnoză Ericksoniană (40 de ore)
3.3. Integrarea elementelor de gestalt terapie (60 de ore)
3.4. Integrarea elementelor de psihoterapie psihanalitică (40 de ore)
3.5. Integrarea tehnicilor de consiliere și psihosomatoterapie (40 de ore)
4. Integrarea psihoterapiilor (100 de ore)
5. Aplicaţii ale psihoterapiei integrative (la alegere programa 1 sau 2 (160 de ore)
5.1. Programa 1 (160 de ore)
a. Aplicaţii ale psihoterapiei integrative în terapia de cuplu şi familie.(80 de ore);
b. Aplicaţii ale psihoterapiei integrative în terapia copilului (80 de ore).
5.2. Programa 2 (160 de ore)
a. Aplicaţii ale psihoterapiei integrative în cadrul social. Elemente de terapie organizaţională (80 de ore) (Formator: dr. Paul Burber);
b. Aplicaţii ale psihoterapiei integrative în dezvoltarea spirituală şi perspectiva ecologică (80 de ore) (Formator: dr. Ken Evans).

Dezvoltare personală (200 de ore)

1. Imaginea de sine, stima de sine şi încrederea în sine (20 de ore)
2. Inteligenţa emoţională şi managementul stresului (40 de ore)
3. Comunicarea şi abilităţile sociale (30 de ore)
4. Rezolvarea creativă a problemelor (30 de ore)
5. Terapie individuală şi de grup. Despre credinţe (40 de ore)
6. Tehnici de dezvoltare personală (40 de ore)

C) Supervizarea activităţii clinice (200 de ore)
Practica în cabinet (400 de ore)

D) Formarea continuă (100 de ore)

1. Rezistenţa la schimbare
2. Comunicare şi terapie
3. Inteligenţa emoţională, conduita în viaţă şi reuşita.